سلام به اعلام نتایج مسابقه خوش امدید

اول جواب ها

1-غذای مورد علاقه استلا:چیپس

2-حیوان های دست اموز استلا:همه سگ های کوچولو

3-سرگرمی مورد علاقه استلا:خرید کردن و بازم خرید کردن

4-رنگ مورد علاقه استلا:زرد

5-فیلم مورد علاقه استلا:کمدی

6-دوستان استلا:برندا(برندون)وبلوم

7-شعار استلا:style is always is style ومعنیشم یعنی اینکه =

روش من روش همیشگیه(البته معنیشو نخواسته بودم)

8-طلسم مورد علاقه استلا:تابش ماه

واما برنده ها

برید پایین تر

.

.

.

.

.

.

.

یه کوچولو هم برید

.

.

.

.

.

.

.

حالا

نفرهای اول

پگاه میوسا عزیزم و

ملیسا جون و کاترینا میوسا هورا هورا

ملیسا جون و پگاه میوسا و کاترینا میوسا  تبریک میگم خوشگلا جایزه هاتون اینان اما خواهش میکنم تو اون یکی مسابقم شرکت کن

30 تا عکس وینکس یا هرچی که بخواین+تمام اطلاعات سری وینکس که فقط فقط من میدونم+30 تا نظر تو وبتون+یه وب خوب وینکسی

 مبارکتون باشه تو نظر خصوصی بگین که عکس چی رو میخواین

 .

.

.

نفرهای دوم

بهترین دوستم عسل جون و نادیا فلورا که به خاطر اینکه شعار استلا رو نگفتن دوم شدن عسل جون و نادیا فلورا تبریککککککککک

اینم از جایزتون 20 تا عکس وینکس+10 تا عکس از حیوان های دست اموز پری وینکس+چند تا سوال تیزهوشان ششم+اطلاعات واقعا سری وینکس

مبارکه مبارکه عسل جون فقط خواهش میکنم تو اون یکی مسابقم شرکت کنید

.

.

.

 ونفرهای سوم هوراااااااااا

بهار بلوم

بهاره تکنا و

ستاره تکنا

 

 

گوگولیا امیدوارم تو اون یکی مسابقه هم شرکت کنید چون شعار و طلسم مورد علاقه استلا رو نگفتید سوم شدید اینم جایزه هاتون مبارکتون باشه

10 تا عکس وینکس+5 تا نظر تو وبتون+1 سوال تیزهوشان ششم

مبارکتون باشه

بچه ها امیدوارم دفعه بعد شما برنده شید فعلا بای بای

بچه ها تو نظرات بگین که رمزتون چی باشه


نظرات شما عزیزان:

روناک
ساعت19:16---16 فروردين 1393


ماریا&آنا
ساعت16:00---24 بهمن 1391
وبت عالیه،عزیزم!اگه به وب ما هم سر بزنی،خوشحال میشیم!
نظر فراموش نشه!


ساعت17:04---24 مهر 1391
مرسی عزیزم لطفا جایزه ها مو به این آدرس ایمیل کن منتطرم

راستی ببخشید که نیستم وقت ندارم برم سر لپ تاپم ببخشید هر وقت بتونم میام امروز برام ایمیل کن

سنگ رو بزن به شیشه

دوست دارم همیشهپاسخ نرمین استلا:سلام عسل جونم من نمیتونم برات ایمیل کنم اما واست مطلب رمز دار میزارم تو نظرات بگو رمزت چی باشه من فعلا الکی از خودم برات یه رمز میزارم .فعلا درس دارم بای بای گلم 


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






 

نوشته شده توسط نرمین فتحی در شنبه 17 مهر 1391برچسب:,

ساعت 19:0 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت